حلالم كنيد......

♥دنيای شيرين من♥







اگر روزی ناخواسته دلی را شکستم


حلالم کنید

اگر درب دلی را به رویی ببستم


حلالم کنید


اگر کلبه ی مهر را هم نساختم


حلالم کنید


اگر روی دست لطیفی گلی را نکاشتم


حلالم کنید


اگر لای هر برگ کتابی رزی را نذاشتم


حلالم کنید

 

اگر از صبرایوبی نداشتم


حلالم کنید


اگر حرف سردی زدم .چشم بستم


حلالم کنید


اگر خسته بودم صدایی را شکستم


حلالم کنید



نظرات شما عزیزان:

ساعت9:43---20 شهريور 1391
عااااااااااااااااااااااااااااا الی بود


مرسی داداش محمود دستت درد نکنه که بهم سر زدی :)


شهرام
ساعت2:13---5 شهريور 1391
خیلی قشنگ و عشقولانه بود مرسي داداش شهرام خوبم

زهراجون
ساعت0:41---5 شهريور 1391
واااااااااااااااي قالبت چه ساده و خوبه خوشم اومد حالا خيلي جمع و جور شده خوبه
متن حلالم كن رو من هم دارم اي بابا قبلا تو يك كتاب پيدا كرده بودم


زهراجون
ساعت0:41---5 شهريور 1391
واااااااااااااااي قالبت چه ساده و خوبه خوشم اومد حالا خيلي جمع و جور شده خوبه
متن حلالم كن رو من هم دارم اي بابا قبلا تو يك كتاب پيدا كرده بودم مرسي ممنون عزيزم تو لطف داري يه سر به من بزن راه خونه ما تا خونه خودتون 30 ثانيه اس نامرد


PAYA SARI 
ساعت0:37---5 شهريور 1391
مهسا سلام
خیلی وبلاگ قشنگیه مثل ابجیم دوستت دارم بای به ما یه سری بزن چشم حتما داداش پايا مرسي از تعريفت يه دنيا ممنون داداش خوبم


r
ساعت22:33---4 شهريور 1391
salam
gharar bood ye chizio avaz koni gholdade boodi سلام ببخشيد ميشه دوباره بگي من يادكم رفت يه بار ديگه بگو بهم چي رو عوض كنم


♥♰ҢÎ₮LĚЯ♰♥
ساعت12:57---4 شهريور 1391
سلام ابجی وبت خیلی قشنگه اگه خواستی تبادل بنر یا لینک میکنیم

برگ سبز
ساعت11:21---4 شهريور 1391
_(¯`v´¯)
_______(¯`(●)´¯)_ (¯`v´¯)
________(_.^._)__(¯`(●)´¯)
__________(¯`v´¯)´(_.^._)
_________(¯`(●)´¯)(¯`v´¯)
__________(_.^._)(¯`(●)´¯)
_____(¯`v´¯)_____(_.^._)_(¯`v´¯)
____(¯`(●)´¯)__(¯`v´¯)__(¯`(●)´¯)
_____(_.^._)__(¯`(●)´¯)__(_.^._)
___$___(¯`v´¯)´(_.^._)(¯`v´¯)
__$$$_(¯`(●)´¯)_$____(¯`(●)´¯)
__$$$$$(_.^._)___$____(_.^._)
_$$$$$$$$$$______$
_$$$$_$$$$$$$$____$
$$$$$$_$$$$$$$$____$
$$$$$$_$$$$$$_$$___$
$$$$$$$$_$$$_$$$__$
_$$$$$$$$$_$$_$$_$
___$$$$$$(¯`v´¯)$$(¯`v´¯)
_____$$$(¯`(●)´¯)$(¯`(●)´¯)
_______$$$(_.^._)$$(_.^._)
______$___$$$(¯`v´¯)
_____$$____$(¯`(●)´¯)
_____$$$____$(_.^._)$
_____$$$$___$$$$__$___$
_____$$$$$___$$__ $____$$
_____$$$$$$__$$__$_____$$$
______$$$$$$_$$_$_____$$$$
_______$$$$$_$$ $___$$$$$$
________$$$$_$$ $_$$$$$$$
_________$$$$ $$_$$$$$$
__________$$$$$ $$$$$
___________$$$$$$$$
____________$$$$$
___$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$


برگ سبز
ساعت11:16---4 شهريور 1391
سلام مهسا جونم
خوبی فدات
دیدی بهت سرزدم


ایرانیان روم
ساعت4:12---4 شهريور 1391
وبلاکن عالی هسش همه حرفای دلم بود خیلی جالب بود دوسش داشتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima